Τα νήπια: Οι πρώτοι μου φίλοι και Η πρώτη μου μέρα στο σχολείο

Τα νήπια: Οι πρώτοι μου φίλοι

Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας γνωρίζουν το σχολείο και μαθαίνουν την αξία της φιλίας μέσα από το παραμυθακι για τους μικρούς μας φίλους με αυτοκόλλητα και την έντονη εικονογράφηση. Ένα μικρο βιβλίο για την πρώτη επαφή των μικρών μας φίλων. 

Η Λυδία η Πασχαλίτσα είναι πολύ ντροπαλή και δεν έχει πολλούς φίλους… Άραγε θα καταφέρει να κάνει καινούργιους φίλους; 
Η Εβδομάδα της Φιλίας μόλις ξεκίνησε για τα Νήπια!




Τα νήπια: Η πρώτη μου μέρα στο σχολείο

Τα δικά σας νήπια δεν είχαν άγχος για την πρώτη μέρα στο σχολείο;
Την περάσαμε αυτή τη στιγμή και την θυμάμαι πολύ έντονα. Μια σημαντική στιγμή στη ζωή του παιδιού μου. Ένα μικρο βιβλίο τόσο σημαντικό με αυτοκόλλητα και έντονη εικονογράφηση θα βοηθήσει λίγο τα δικά σας νήπια να ξεπεράσουν τους φόβους τους



Είναι η πρώτη μέρα του Λούη στο Νηπιαγωγείο και είναι πολύ ανήσυχος. Μπορεί η μικρή κουκουβάγια να ξεπεράσει τους φόβους της και να περάσει υπέροχα;

Θα τα βρείτε στις εκδόσεις Διόπτρα




Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου