To πρώτο μου Μουσικό Μενταγιόν Εγκυμοσύνης (Bola) από το Mysunshine

Διανύω την 20ή εβδομάδα. Είμαι ακριβώς στη μέση της εγκυμοσύνης. Διανύω μια από τη ομορφότερη περίοδο της ζωής μου. Σχεδόν 5 μηνών και ο καιρός μου επιτρέπει να κάνω πολλές βόλτες και παρόλο που δεν έχει πολύ ζέστη και ούτε έχω μεγάλη κοιλιά <<ακόμη>>, οι βόλτες μου είναι πολλές.


Πριν λίγες μέρες απέκτησα ενα πανέμορφο μενταγιόν, ενθύμιο της ομορφότερης περιόδου της ζωής μου και μιας στην πρώτη μου εγκυμοσύνη δεν έτυχε να έχω ένα μενταγιόν είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο  δώρο αξεπέραστο, ανεκτίμητης αξίας θα με θυμίζει την δεύτερη εγκυμοσύνη μου.

Το συγκεκριμένο  Μενταγιόν εγκυμοσύνης Bola έρχονται από το Μεξικό, εκεί όπου παραδοσιακά οι έγκυες φορούσαν ένα μακρύ κολιέ με μία μπάλα (Bola) στο ύψος της κοιλιάς. Μέσα τους κρύβουν ένα μικροσκοπικό μεταλλόφωνο που με την κίνηση της μαμάς παράγει μαγικούς, ανεπαίσθητους ήχους.

 Αν θέλετε ακούστε τους και εσείς. Είναι πολύ χαλαρωτικοί οι ήχοι. Θα με θυμηθείτε

Τους χαλαρωτικούς αυτούς ήχους, μπορεί το μωρό στη μήτρα να ακούει από την 20η εβδομάδα της κύησης και έπειτα. Το μωρό που μεγαλώνει με τον μαγικό, απαλό ήχο του μενταγιόν, συνηθίζει και χαλαρώνει στο οικείο του άκουσμα, τόσο πριν όσο και μετά τη γέννα. Και θα δείτε πως όταν πια γεννηθεί, μόλις ακούει τους ήχους αυτούς αμέσως θα τους θυμάται και θα ηρεμεί.

Από εκεί και μετά πληροφορίες από μαίες και γυναικολόγους, αλλά και με την παράδοση στο Μεξικό τα μουσικά μενταγιόν εγκυμοσύνης βοηθούν να έρθει το μωρό στη φυσιολογική θέση σε περιπτώσεις ισχιακής προβολής, καθώς το έμβρυο τείνει να στρέφεται προς τον ήχο που ακούει. 

προς το παρών χαίρομαι τη σχεδόν μαγική επίδραση που έχει στο έμβρυο/ Το μοναδικό  αυτό αξεσουάρ έχει ήδη γίνει ένα από τα αγαπημένα ενθύμια της εγκυμοσύνης μου. Και σκεφτείτε έχω ακόμη άλλες 20 εβδομάδες. Οπότε θα το χαρώ στο έπακρο. Το συγκεκριμένο που φοράω είναι το    Bola Μενταγιόν εγκυμοσύνης - red love
Θα το βρείτε εδώ. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία και μπορείτε να διαλέξετε ότι σχέδιο θέλετε



Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου