Δοκίμασα τη BLACK BEAUTY από τη Naturalista beauty&care

Όταν η παράδοση συναντά τις σύγχρονες ανάγκες, τότε η παράδοση κάνει θαύματα. Η θαυματουργή Μαύρη μάσκα έφθασε στα χέρια μου και έκανε θαύματα.
Καιρό τώρα έψαχνα κάτι που να αφαιρεί τα μαύρα στίγματα ειδικά από τη μύτη αλλά να μπορώ να το χρησιμοποιώ και σε άλλα μέρη του προσώπου όπως το πηγούνι.



  Κάθε βράδυ έπλενα το πρόσωπο μου με απλό σαπούνι για την λιπαρότητα με ήπια απολέπιση και ήμουν εντάξει. Όμως κάποια στιγμή ο σύζυγος μου είπε θέλω κάτι να φύγουν τα μαύρα στίγματα και έχω αρκετά και φαίνονται άσχημα, τι να κάνω;
Αποφάσισα να το ψάξω διεξοδικότερα
Την Φωτεινή την γνώρισα μέσω μιας ομάδας του facebook και διάβαζα τα καλύτερα για την δουλειά της , αλλά και για τα προϊόντα της. Βλέπετε ο σύζυγος της είναι παραγωγός μελισσοκόμος και η Φωτεινή αισθητικός και αυτό το πάντρεμα έφερε αυτό το αποτελέσματα, έτσι το μέλι είναι η παραγωγή τους  και από εκει ξεκινούν όλα,


Μιλήσαμε στο τηλέφωνο πολλές φορές γιατί οι απορίες μου ήταν πολλές.
Ήμουν τόσο απόλυτη και κάθετη ότι εμένα δεν μου χρειάζεται αλλά θα πάρω τη μαύρη μάσκα μόνο για τον σύζυγο. Έκανα μεγάλο λάθος,

Το βαζακι BLACK BEAUTY!
είναι 100 ml και περιέχει

Μέλι-ενεργός άνθρακας-αιθέρια έλαια! και ροδόνερο

Η black mask ειναι μια βαθια καθαριστική και αποτοξινωτική μασκα.Μόλις στεγνώσει η μάσκα προσκολλώνται στην επιφάνεια της ρύποι, σμήγμα, νεκρά κύτταρα και μαύρα στίγματα και απομακρύνονται κατά την αφαιρεση της. Συσφίγγει τους πόρους, προσδίδει ματ όψη και παρέχει υψηλή αντιμικροβιακή και αντιφλεγμονώδη δράση.
Είναι ιδανική για βαθύ καθαρισμό της επιδερμίδας και προετοιμάζει το δέρμα για την καλύτερη απορρόφηση των ενεργών συστατικών των προϊόντων περιποίησης που θα ακολουθήσουν .

Δεν υπάρχουν αλλά λόγια για αυτή τη θαυματουργή μάσκα που παρόλο που πέρασαν κάποιες μέρες από την ημέρα που το έκανα νιώθω το πρόσωπο μου λείο. Τη συνιστώ θα την βρείτε στη σελίδα  Naturalista beauty&care που κατά βάση  ειδικεύονται πάνω στο μέλι που είναι παραγωγή τους και έτσι βασικό προϊόν είναι το μέλι και μετά όλα τα υπόλοιπα

Στη σελίδα Naturalista beauty&care θα βρείτε και πολλά αλλά χρήσιμα πράγματα ομορφιάς για εμάς τις γυναίκες, και ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι τα θέλουμε όλα δικά μας.
Στις κρέμες προσώπου ειδικά χρησιμοποιεί  το φυσικό  μέλι γιατί έχει καταπληκτικές ιδιότητες στο δέρμα  τον βασιλικό πολτό την πρόπολη σε συνδυασμό με ενεργά  συστατικά, όπως το ελιξήριο σαλιγκαριού, τις πρωτείνες μεταξιού, το γάλα γαιδούρας, το υαλουρονικό οξύ. Πραγματικά θα εκπλαγείτε




όλα θα τα βρείτε στη σελίδα   Naturalista beauty&care

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου