Θα ανοίξουν τα σχολεία στις 4 Μαίου; Δύσκολο....

Σήμερα, 8 Απριλίου… Με τα κρούσματα να κυμαίνονται καθημερινά όλες τις μέρες μεταξύ 50-90 καθημερινά… Με την καμπύλη να μην έχει αρχίσει καν την πτώση της… Με τις εκτιμήσεις των λοιμωξιολόγων παγκοσμίως να μην μιλούν περί εποχικού ιού, αλλά για ιό που μπορεί να αναζωπυρώνεται ανά πάσα στιγμή…

Δεν πιστεύουμε ότι η κυβέρνηση, που πήρε γρήγορα τόσο σκληρά και επιδραστικά μέτρα, θα έθετε στη ρουλέτα του τυχαίου και του ρίσκου μια βιαστική επανέναρξη των σχολείων, ενώ γύρω μας υπάρχουν ακόμα κρούσματα. Και οι δηλώσεις της κυρίας Κεραμέως αλλά και των ειδικών δείχνουν ακριβώς ότι δε θα γίνει άνοιγμα σχολείων ρισκάροντας την δημόσια υγεία.

 

Καμία κυβέρνηση δε θα πανικόβαλε τους πολίτες της χώρας που κυβερνά, σε μια τέτοια πρωτοφανή συνθήκη όπου δοκιμάζονται οι αντοχές, κυρίως οι ψυχικές, πολλών ανθρώπων, λέγοντας μια κι έξω αβέβαια πράγματα. Τα δεδομένα αξιολογούνται κάθε 2-3 μέρες και οι ειδικοί εισηγούνται αλλαγές στην προσέγγιση, θετικά ή αρνητικά.

Πρέπει να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε όλοι, γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές, για πιθανή πρόωρη ολοκλήρωση της χρονιάς ή για (ίσως πιθανότερο αυτήν την στιγμή) άνοιγμα των σχολείων στα τέλη Μαΐου και ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς μετά τις 15 Ιουνίου, πιθανότατα προς τις 26 Ιουνίου (Παρασκευή) για νηπιαγωγεία και δημοτικά ή τις 3 Ιουλίου για τις μεγαλύτερες βαθμίδες (γυμνάσιο-λύκειο).

Είναι ευκαιρία να μαθητεύσουμε και να γνωρίσουμε όλοι τρόπος και εργαλεία ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, εργαλεία προσφοράς ύλης και ιδεών και δραστηριοτήτων προς τα παιδιά και να τα επιστρατεύσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε.

Ο κόσμος αλλάζει. Ο κόσμος δε θα είναι ποτέ ξανά ίδιος μετά από αυτήν την δοκιμασία. Και θα αλλάξουν και οι αντιλήψεις περί της εκπαίδευσης. Σε λίγα χρόνια, η παραδοσιακή διδασκαλία θα υποχωρήσει αισθητά. “Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια εξειδικευμένα ρομπότ θα αρχίσουν να αντικαθιστούν τους δασκάλους προκαλώντας μια πραγματική επανάσταση στη μάθηση“. Δεν το είπε κάποιος τυχαίος. Το προέβλεψε πριν 2,5 χρόνια ο Αντιπρόεδρος του Πανεπιστημίου του Μπάκιγχαμ Sir Anthony Seldon. Τα έξυπνα αυτά ρομπότ, σημείωσε με βεβαιότητα ο κύριος Σέλντον, θα προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε ξεχωριστού μαθητή καθιστώντας την παραδοσιακή διδασκαλία… περιττή.

Ο κύριος Σέλντον είχε προειδοποιήσει ότι η νέα αυτή τεχνολογία, που θα είναι ο,τι πιο ανατρεπτικό έχουμε δει από τη βιομηχανική επανάσταση, πρέπει να εισαχθεί προσεκτικά και σταδιακά ώστε να αποφευχθεί η αφαίμαξη μαθητών και εκπαιδευτικών.

Η πρόβλεψή του αρχίζει να επαληθεύεται. Σίγουρα η διδακτική επανάσταση στην οποία αναφέρεται ο κύριος Σέλντον θα αρχίσει σε πανεπιστήμια και ακολούθως σε λύκεια και γυμνάσια. Στα δημοτικά και κυρίως στην προσχολική αγωγή θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα εφαρμογής δασκάλων-ρομπότ. Εύχομαι να είμαστε όλοι υγιείς και να τα αναλύουμε εδώ και αλλού.

Μένουμε υγιείς. Μένουμε σπίτι


 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου