Ο Λεωνίδας και η μάχη των θερμοπυλών εκδόσεις Μίνωας


Τα ιστορικά βιβλία αρέσουν πολύ στο μεγάλο μου γιο, αλλά και σε μένα γιατί είναι όμορφα γραμμένα και ο τρόπος που είναι διατυπωμένος είναι τόσο εύκολο στην ανάγνωση που εύκολα διαβάζονται. Μου δίνεται η ευκαιρία μέσα από αυτά τα βιβλία να θυμηθώ ξανά λεπτομέρειες που μου διέφευγαν.
Το βιβλίο που έχω στα χέρια μου είναι ο Λεωνίδας  Βασιλιάς της Σπάρτης
Η Πυθία τον προειδοποίησε ότι η πόλη του θα καταστραφεί από τους Πέρσες αλλά αυτός δεν πτοήθηκε γιατί ήξερε πολύ καλά τι πρέπει να κάνει. Κάλεσε τους Σπαρτιάτες στρατιώτες να τον ακολουθήσουν. Διάλεξε 300 άτομα και συγκεκριμένα αυτούς που είχαν αγόρια ώστε να αφήσει πίσω αγόρια και να συνεχίσουν την γενιά και το όνομα.


Το ίδιο και ο Λεωνίδας είχε γιο οπότε πήγε και αυτός στη μάχη, στο στενό των Θερμοπυλών δεν ήταν μόνοι τους και άλλες πόλεις έστειλαν στρατό για να πολεμήσουν μαζί τους.
Οι οδηγίες που έδωσε  ήταν να φτιάξουν ένα παλιό τείχος που υπήρχε ήδη εκεί ενώ ορισμένοι Σπαρτιάτες βγήκαν έξω  από το τείχος . Οι Πέρσες με τα βέλη τους που ήταν τόσο πολλά τα πέταξαν στους Σπαρτιάτες. Η μάχη ήταν άγρια
ο Λεωνίδας μέχρι τέλος πολεμούσε αλλά ένα εχθρικό βέλος έπεσε πάνω του και τον έριξε κάτω. Ο βασιλιάς έπεσε νεκρός


Οι Σπαρτιάτες όσοι έμειναν  ζωντανοί πολεμούσαν χωρίς σπαθιά και ασπίδες και στο τέλος οι Πέρσες πέταξαν πολλά βέλη μαζί και πέσαν όλοι νεκροί, μια χούφτα Έλληνες κι ένας βασιλιάς ο Λεωνίδας

Το βιβλίο τόσο απλά γραμμένο που το παιδί θα θυμάται με απλά λόγια να σου το περιγράψει


Το βιβλίο θα το βρείτε στις εκδόσεις Μίνωας



Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου