Πως έκανα σωστή επιλογή για το παγουρι μου απο την ecolife

Το καλοκαίρι μόλις μπήκε και οι μέρες είναι πολύ ζεστές. Πλέον κάθε απόγευμα παιρνω το καρότσι το μωρό και ξεκινώ τις βόλτες στην παραλία για ένα δίωρο σίγουρα.
Μαζί μου κουβαλούσα θερμό για το μωρό , μπιμπερό , και παγούρι για εμένα. Όμως μέχρι να τελειώσω τη βόλτα μου, το νερό ζεσταινόταν με αποτέλεσμα να μην μπορώ να το πιω με ευχαρίστηση.
Οπότε ξεκίνησε η έρευνα για παγούρι θερμό. Ένα μικρό διακριτικό να μπορώ να το κουβαλάω μαζί μου και φυσικά να είναι όμορφο. Να σας πω την αλήθεια, αν με μια εταιρεία είμαι ευχαριστημένη δεν την αλλάζω με τίποτα.
Οπότε η ecolife για εμένα είναι αυτή τη στιγμή η καλύτερη και  με  διαφορά
Την αρχή την έκανα με τον γιο μου για το σχολείο, μετά για το μωρό που τον πήρα τον θερμό για να μπορώ να μεταφέρω ζεστό νερό και μετά εγώ. Που έχω όλα τα μοδάτα και πιο όμορφα παγούρια
Και η τελευταία μου απόκτηση είναι ο θερμός παγούρι των 400ml.
Σίγουρα δεν ήθελα να αγοράσω ένα παγούρι ποιο βαρύ από τον προηγούμενο που είχα και επιπλέον με ενδιέφερε να κρατά κρύο το ρόφημα μου. Και να βολεύει στη μεταφορά του. Το δικό.μου bottle είναι ισοθερμικό με διπλά τοιχώματα για να κρατάει αρκετές ώρες κρύο το νερό
Φυσικά το στόμιο του είναι αεροστεγές και να το πετάξω μέσα στη τσάντα μου, δεν θα έχω καμία διαρροή.
Σημαντικό  είναι στα παγούρια  μου  είναι BPA free, ότι δεν περιέχουν δηλαδή έναν επιβαρυντικό παράγοντα που για πολλά χρόνια έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλά υλικά που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα και πλέον καταργείται διεθνώς. 
Γενικά με την εταιρεία ecolife είμαι ήσυχη γιατί τους εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια
Το πιο δύσκολο σημείο για εμένα ήταν η επιλογή χρώματος
Μωβ, βαθύ κόκκινο, άσπρο ή κλασικό μαύρο; 
Πήρα ένα μωβ με μεγάλη δυσκολία γιατί τα ήθελα όλα. 

εσείς τι χρησιμοποιητε στην βόλτα σας









Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου