Τα νέα μου φυσικά καλλυντικά από την MessinianSpa


Εμείς οι μαμάδες τι θέλουμε για να ανανεωθούμε; 
Απλά πράγματα
Όπως  ένα άρωμα, μια κρέμα σώματος. Και να θυμίζουν καλοκαίρι   

Τα  φυσικά καλλυντικά MessinianSpa συνεχίζουν να κυκλοφορούν νέα προϊόντα που θα αγαπήσετε. Η νέα σειρά ονομάζεταιForDaughterandMommyκαι είναι ιδανική για να μοιράζεται από κόρες και μαμάδες.


Σας λέω ότι αυτή τη σειρά θα την αγαπήσετε. Από την ώρα που τα πήρα στα χέρια μου , ξετρελάθηκα και φυσικα και οι γύρω μου.  Τόσο ξεχωριστό άρωμα. 
και ο συνδυασμός με το αφρόλουτρο και την κρέμα σώματος κάνει να μυρίζει υπέροχα


Εμπνευσμένη από μια μαμά, έχει άρωμα που συνδυάζει γλυκιές, φρουτώδεις νότες, αφήνοντας ένα απαλό ίχνος βανίλιας, εκπνέει ζεστασιά και φρεσκάδα, ενώ παράλληλα προσφέρει ένα λαμπερό, αστραφτερό εφέ με τον παιχνιδιάρικο συνδυασμό από ιριδίζουσες ασημόσκονες. Επίσης, περιλαμβάνει εκχύλισμα βαμβακιού, ΠΟΠ και βιολογικό ελαιόλαδο, βιολογική αλόη, καλέντουλα, έγχυμα φασκόμηλου και πανθενόλη(pro-B5) για ενυδάτωση, φρεσκάδα και απαλότητα.
Κυκλοφορεί σε αφρόλουτρο 300ml, bodymilk 300mlκαι hair&bodymist 100ml.




Το άρωμα μου, το όποιο το κουβαλώ πλέον μαζί μου στη τσάντα. Λίγο  ψεκαζομαι  και έτοιμη 

Η κρέμα σώματος κάθε πρωί μόλις είμαι έτοιμη για να φύγω για εξωτερικές δουλειές βάζω στα πόδια μου και στα χέρια μου. Γυαλίζουν , κάνουν την επιδερμίδα μου ελαστική και γενικά έχει αυτά τα υπέροχα λαμπυρίζον που όταν χτυπάει ο ήλιος πάνω μου , γυαλίζει το πόδι μου.
Το αφρόλουτρο μέσα σε λίγες ημέρες το τελείωσα. Το χρησιμοποιω και σαν κρεμοσαπουνο. 
Τα χέρια μου επειδή κουνιούνται συνέχεια μυρίζουν καταπληκτικά



τη σειρά θα την βρείτε στη messinian spa 




Και επειδή θέλω να λέω την αλήθεια.  Δοκίμασα και την κρέμα χεριών που την έχει μια φίλη μου. Καταπληκτική
Μόνο το άρωμα σε ξετρελαίνει


Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου