Ο αρκούδος μου ο παραμυθάς από τις εκδόσεις Μεταίχμιο

Δεν είναι λίγες οι φορές που, λίγο πριν αποκοιμηθεί, το αγγελούδι μας θέλει ν’ ακούσει μια ιστορία, κάτι που θα κάνει το μυαλό του να ταξιδέψει και τα ματάκια του να κλείσουν απαλά καθώς βυθίζεται στο κρεβατάκι του. 

Φαίνεται απλό, αλλά δεν είναι και τόσο, ειδικά μετά από κάποιες μέρες που είναι εξαιρετικά δύσκολες και η μαμά δεν βλέπει την ώρα να χαλαρώσει πριν αποκοιμηθεί κι εκείνη. Φυσικά, τίποτε δεν αποκλείει ο παραμυθάς να χαλαρώσει κι ο ίδιος με το παραμύθι του και να βυθιστεί σε όνειρα γλυκά, όπως εκείνα που θα δει το ακροατήριό του…


Ένα τέτοιο βιβλίο είναι ο Αρκούδος μου Ο παραμυθάς από τις εκδόσεις μεταίχμιο  που πραγματικά ο αρκούδος μας νανούρισε με την ωραία αφήγηση του


«Έχω έναν αρκούδο τσίφτη
παιχνιδιάρη, χνουδωτό
που μου λέει παραμύθια
λίγο πριν να κοιμηθώ»

Παραμύθια που ταξιδεύουν και γίνονται όνειρα νυχτερινά. Λίγο πριν έρθει ο ύπνος και τυλίξει τα παιδιά με το σεντόνι του, ο αρκούδος αφηγείται τις ιστορίες του. Μα η φωνή του κάποιον θυμίζει. Ποιον άραγε;


Ο αρκούδος μου ο παραμυθάς από τις εκδόσεις Μεταίχμιο 




Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου