Οι κάτοικοι του δάσους - εκδόσεις Στρατίκη

Είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία των παιδικών μου χρόνων. Πράγματι η εικονογράφηση είναι η καλύτερη που έχω δει. Όταν ήμουν μικρή μου το είχαν κάνει δώρο οι γονείς μου και πραγματικά το έχω διαβάσει κυριολεκτικά εκατοντάδες φορές ως παιδί!


Ξαναέπεσε στα χέρια μου αυτές τις μέρες αυτή τη φορά για τα παιδιά μου. Να σας πω κάτι; Εγώ χάρηκα πιο πολύ από τα παιδιά μου. Μου θυμίζουν τα παιδικά ανέμελα χρόνια μου
Είναι καταπληκτική όλη η σειρά! Διαχρονικά με ευαίσθητα νοήματα και αδύνατον να ξεχάσεις τις εικόνες τους όσα χρόνια κι αν περάσουν θα είναι τυπωμένες στο μυαλό σου. Αγαπώ όλη τη σειρά είναι η πιο γλυκιά ανάμνηση των παιδικών μου χρόνων και ελπίζω να γίνει και των παιδιών που θα τα διαβάσουν τώρα!


 Η ιστορία γλυκιά, μια φορά και έναν καιρό σε ένα δάσος κάπου πολύ μακριά ζούσαν όλα τα ζώα μαζί μονιασμένα και αγαπημένα. Ηταν όλα διαφορετικά μεταξύ τους και όμως ξέρουν να βοηθούν να δέχονται τη διαφορετικότητα του άλλου. Δεν υπάρχει διχόνοια ούτε ειρωνεία. Υπάρχει αγάπη και συμπόνια, Η σειρά παραμυθένιος κόσμος του δάσους έχει πολλές ιστορίες που η κάθε μια ξεχωριστή.

Μια μέρα γίνεται κατακλυσμός και αναγκάζονται να φύγουν οι μικροί ήρωες. Οι μικρές τους βάρκες του πάνε μακριά σε μία άλλη πολιτεία και εκεί συναντούν κάποια πλάσματα εντελώς διαφορετικά από εκείνους. Είναι η χώρα των Νάνων που ανοίγεται μπροστά τους για να τους καλοδεχθεί και να τους φιλοξενήσει. Αργότερα, οι νάνοι συναντούν τους γίγαντες. Έπειτα οι γίγαντες συναντούν τις νεράιδες και πάει λέγοντας. Όλα τα πλάσματα του δάσους μαζί, αυτά που δεν έχουμε συναντήσει ποτέ γιατί ποτέ η πραγματική ζωή δεν μπορεί να υπάρξει τόσο γλυκιά και αρμονική, και αυτό συνυπάρχει και με την υπέροχη εικονογράφηση του Tony Wolf


Λίγα είναι τα βιβλία στην παιδική λογοτεχνία που κατάφεραν να σημαδέψουν τόσο βαθιά στις ψυχές των παιδιών αλλά και στις δικές μας αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης μας, και έτσι συμβάλει στον να γίνουμε πιο δημιουργικοί άνθρωποι πιο ανοιχτόμυαλοι.

Είναι η ιστορία που κυκλοφόρησε στα ελληνικά μέσα από 6 βιβλία από τις εκδόσεις Στρατική, για πρώτη φορά πριν από περίπου 40 χρόνια, και κυκλοφορούν ακόμα «Ο Παραμυθένιος Κόσμος του Δάσους». Η ιστορία του Αγκαθούλη, του Μαυροπόντικα, του Λαγού, της Χελώνας, του Κότσιφα, των τριών αδελφών Ποντικίνων και τόσων ακόμα πλασμάτων που χωρίς να το ξέρουν, χωρίς να το μάθουν ποτέ οδήγησαν τα παιδικά μας μυαλά προς έναν φωτεινό δρόμο φαντασίας.

Ίσως και ο ίδιος ο Tony Wolf να μην μπορούσε ποτέ να διανοηθεί τον τεράστιο αντίκτυπο που είχαν οι πολύχρωμες, αριστουργηματικές ζωγραφιές του, ζωγραφιές που κάνουν πραγματικότητα την φράση «μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις», εκείνες που του χάρισαν επάξια τον τίτλο του καλύτερου εικονογράφου στον κόσμο.
Είμαι πολύ τυχερή που έχω την τύχη να διαβάσω τέτοια βιβλία και που θα διαβάσουν και τα παιδιά μου

Οι κάτοικοι του δάσους είναι από τις εκδόσεις Στρατίκη και κυκλοφορούν και άλλοι τίτλοι





Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου