Λαμπίκο - εκδόσεις Μεταίχμιο

Λαμπίκο - εκδόσεις Μεταίχμιο

Ένα πολύ ωραίο και <<δικό μου>> παραμύθι έπεσε στα χέρια μου. 
και όταν εννοώ δικό μου, εννοώ την τρέλα που έχω με την καθαριότητα.

Το εμμονικό καθάρισμα του σπιτιού είναι από τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα του ψυχαναγκασμού. 

Η συμπεριφορά τους επηρεάζει αρνητικά την προσωπική και κοινωνική τους ζωή. Σε πολλές περιπτώσεις, το ψυχαναγκαστικό καθάρισμα εμφανίζεται σε περιόδους πίεσης και στρες. Σύμφωνα με έρευνες, πολλοί εκδηλώνουν επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, όπως το καθάρισμα, γιατί έτσι νιώθουν ότι έχουν τον έλεγχο....όμως φτάνουν σε σημείο που αρχίζουν και χάνουν χρόνο από την καθημερινότητα τους.



Δεν είναι εύκολο να είσαι καθαρός. Οι μανιακοί με την καθαριότητα προσπαθούν διαρκώς να διατηρούν την καθημερινότητά τους όσο πιο συμμαζεμένη μπορούν. Όπου οι άλλοι βλέπουν σχετική καθαριότητα, αυτοί βλέπουν βρωμιά και μικρόβια.
Ο ήρωας μας βρίσκεται στο δάσος και συνέχεια με την πρώτη ευκαιρία καθαρίζει ότι βρίσκει πεταμένο κάτω στο έδαφος.
Το παραμύθι σε πολύ διασκεδαστικό τρόπο δείχνει την πλευρά μου.

Λαμπίκο πόσες φορές το έχω πει στην καθημερινότητα μου ότι τα θέλω όλα λαμπίκο.  

Όμως πρέπει λίγο να χαλαρώσουμε , και έτσι και ο ήρωας μας στην καθημερινότητα του αφού δει ότι χάνει την ουσία και το πραγματικό νόημα της ζωής χαλαρώνει και αρχίζει να λερώνει το χώρο ξανά.



Ενα παραμύθι με αρκετή δόση χιούμορ που στην πραγματικότητα κρύβει και μια δόση αλήθειας 

Στον Πιτ αρέσει να είναι όλα καθαρά και νοικοκυρεµένα, µερικές φορές, όµως, το παρακάνει. Τόσο που καταλήγει να καταστρέψει το δάσος του! Θα καταλάβει ο αξιολάτρευτος ασβός το λάθος του και θα µπορέσει να το διορθώσει;
Μια ιστορία γεµάτη φρεσκάδα και χιούµορ, µε έντονο οικολογικό µήνυµα, από µια από τις πιο ταλαντούχες δηµιουργούς παιδικών βιβλίων.


Το βιβλίο θα το βρείτε στις εκδόσεις Μεταίχμιο



Μέρες που είναι και πλησιάζουν Χριστούγεννα κάντε ένα ωραίο και καλό βιβλίο στο παιδί σας, στο ανίψι σας, στο βαφτιστήρι σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου