Οι μέρες της σιωπής της Έφη Λαδά - Εκδόσεις Πατάκη

Υπήρχε ένας όμορφος πράσινος τόπος, σε μια χώρα μικρή στο χάρτη του κόσμου.
Μια μέρα ένας σκοτεινός μάγος με δυνατό αέρα ανέβηκε  στη κορυφή του λόφου και αγνάντευε τον ορίζοντα. Μια μέρα κάλεσε τη Φωτιά και της έδειξε το καταπράσινο τόπο.
Η φωτιά άπλωσε τα καυτά της χέρια και άρχισε να καίει ότι έβρισκε στο πέρασμα της. Δέντρα φυτά ζώα χωριά σπίτια ανθρώπους. 


Η αλήθεια είναι ότι όταν το διάβαζα το βιβλίο βούρκωσα και τα μάτια μου υγραθηκαν.
Μου ήρθαν στο μυαλό μνήμες και εικόνες. Τελειώνοντας το βιβλίο η ψυχή μου γαλήνεψε και ηρέμησε. Ήξερα Ότι πρώτη φορά διαβάζω ένα τόσο λιτό βιβλίο που με άγγιξε τόσο πολύ, που με στιγμάτισε. Ένα βιβλίο γεμάτο συμβολισμούς που με πολύ ωραίο τρόπο η συγγραφέας τα παρουσιάζει πολύ όμορφα. Μου άρεσε πάρα πολύ οι αντιθέσεις των χρωμάτων στο βιβλίο μέσα
Τον Αύγουστο του 2007 φοιτήτρια τότε μια πυρκαγιά διέσχισε την Πελοπόννησο αφανίζοντας σπίτια δάση ζωές
11 χρόνια μετά τον Ιούλιο του 2018 στην ανατολική Αττική στο νέο Βουτσά στο Ματι τα γεγονότα με συγκλόνισαν, Ο χαμός των ανθρώπων και οι εικόνες δεν είχαν προηγούμενο. Το βιβλιο μου τα θυμησε ολα αυτα.

Μια μέρα που ο αέρας φύσαγε δυνατά μια πύρινη κορδέλα απλώθηκε πάνω απ’ τις πόλεις και τα δάση. Ό,τι άφησε πίσω της ήταν καταστροφή και θλίψη. Σ’ εκείνο τον τόπο πήγε και άπλωσε τη σκιά της η Σιωπή και έμεινε για καιρό, με ζέστη και με κρύο, με βροχή και με χιόνια…

Ώσπου

Το βιβλίο θα το βρειτε στις εκδόσεις Πατάκης






Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου