Γωγώ Καρτσάνα: Η αδίστακτη Όλγα της σειράς «Ερωτας μετά» αποκαλύπτει

Για την αδίστακτη Όλγα που υποδύεται φέτος στη δραματική σειρά του Alpha «Ερωτας μετά» μιλά  η γνωστή ηθοποιός, αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι πολύ σύντομα θα βγάλει από τη μέση έναν από τους βασικούς ήρωες της σειράς

Επί πέντε χρόνια τη βλέπαμε στο «Σόι» στο ρόλο της Αλίνας, ενώ φέτος η Γωγώ Καρτσάνα γύρισε σελίδα υποκριτικά παίζοντας στη δραματική σειρά του Alpha «Έρωτας μετά».

Υποκριτική μετάλλαξη για εσάς φέτος από τη συναισθηματική και οικολόγο Αλίνα στο «Σόι», στην αριβίστρια και αδίστακτη Ολγα στο «Ερωτας μετά»...

Είναι πολύ ευχάριστο που επρόκειτο για κάτι τόσο διαφορετικό, οπότε γι’ αυτό είπα το «ναι». Δεν ήταν πάλι ένας ρόλος κοντά σε αυτόν της Αλίνας, αλλά ένας πολύ γοητευτικός ρόλος που μου άρεσε πάρα πολύ. Φυσικά μέτρησε το γεγονός ότι είναι μια δραματική σειρά, με ωραίο σενάριο και καλούς συνεργάτες.

Πώς ήταν η υποκριτική μετάβαση;

Είναι μέρος της δουλειάς, δεν θα πω ότι δυσκολεύτηκα σε κάτι. Το ότι έπαιζα σε κωμωδία και τώρα σε δράμα δεν με δυσκόλεψε.

Τι κρύβει η Ολγα; Είναι άνθρωπος του Αφεντάκη;

Ναι, είναι άνθρωπος του Αφεντάκη και δουλεύει γι’ αυτόν. Απλώς τώρα πια έχει μπει σε άλλη κλίκα, γιατί ο Αφεντάκης δεν κάνει καθαρές δουλειές και έχει γίνει και αυτή εγκληματίας. Θα δούμε την Ολγα να κυκλοφορεί με στιλέτα, πιστόλια, να εκβιάζει και σχεδόν να μαχαιρώνει. Οπότε θα έλεγα ότι έχει περάσει σε άλλο επίπεδο επικινδυνότητας τώρα πια και αυτό γιατί δεν έχει άλλη επιλογή. Σε ό,τι αφορά τον Παπαδόπουλο, τον τροφοδοτεί με πληροφορίες. Τώρα το αν αυτές οι πληροφορίες είναι παγίδα, αυτό δεν το ξέρουμε.

Αναφέρατε ότι θα σας δούμε με πιστόλια και μαχαίρια. Θα βρεθείτε αντιμέτωπη με κάποιον από τους βασικούς ήρωες της σειράς;

Θα σας πω μόνο ότι θα έχουμε μια ωραία σκηνή με τη Λένα Δροσάκη.

Πίσω από τη δολοφονία του Σωκράτη κρύβεται ο Αφεντάκης;

Οχι, απλώς ο Αφεντάκης δεν προστάτεψε τον Σωκράτη για να μην τον σκοτώσουν. Ηξερε την εξέλιξη, αλλά δεν τον προστάτεψε.

Εσάς υπάρχει περίπτωση να σας... βγάλουν από τη μέση;

Ανά πάσα στιγμή ναι. Το παιχνίδι είναι τόσο επικίνδυνο. Δεν νομίζω ότι τώρα κινδυνεύω, αν αγριέψουν όμως τα πράγματα πιο πολύ, ίσως βρεθώ και εγώ στο στόχαστρο, σύμφωνα πάντα με το σενάριο.

Εχετε κοινά με την ηρωίδα;

Οχι, δεν είμαι εγκληματίας, δεν έχω κάνει φυλακή, δεν έχω απατήσει τον σύζυγό μου, αλλά έχω σπουδάσει όπως και η Ολγα Οικονομικά, αν και δεν έχω εργαστεί ποτέ ως λογίστρια. Θα έλεγα όμως ότι κοινό μας στοιχείο είναι ο δυναμισμός και το γεγονός ότι θέλει να είναι ανεξάρτητη.



Υπάρχουν στην κοινωνία μας πρόσωπα σαν την Ολγα;

Σίγουρα υπάρχουν...

Σας αρέσουν οι αστυνομικές ιστορίες;

Ναι, γιατί μoυ αρέσει όλο αυτό το μυστήριο που ξεδιπλώνεται καθώς ψάχνεις να βρεις την άκρη του νήματος.

Γιατί ο κόσμος αγάπησε τη σειρά του Alpha «Ερωτας μετά»;

Το πρωτότυπο σενάριο, οι ιδιαίτεροι και καλοφτιαγμένοι χαρακτήρες και η κινηματογραφική ματιά της νομίζω ότι τους κέρδισαν.

Τι σας λένε για το σίριαλ; Σας ρωτούν για τις εξελίξεις;

Προσπαθούν να μάθουν οποιαδήποτε πληροφορία που θα τους βοηθήσει να βρουν και αυτοί την Αννα Μακρίδη.

Ποιο ήταν το πιο περίεργο που ακούσατε φέτος σε σχέση με τον ρόλο σας;

Μου κάνει εντύπωση ότι πολλοί δεν με αναγνώρισαν από το «Σόι».

Σας μιλούν ακόμη για το «Σόι;

Μου λένε ότι τους άρεσε πιο πολύ ο ρόλος μου στο «Σόι», επειδή ήμουν πιο καλό κορίτσι.

Θα μπορούσε να συνεχιστεί κατά τη γνώμη σας «Το σόι»;

Θα μπορούσε και δεν θα μπορούσε. Είναι σχετικό. Εγώ θα συνέχιζα με μεγάλη χαρά.

Φέτος θεατρικά πρωταγωνιστείτε στην παράσταση «Οποιος θέλει να χωρίσει να σηκώσει το χέρι του». Πώς είναι η συνεργασία σας με τον Γιώργο Καπουτζίδη, ο οποίος έχει γράψει το έργο;

 Ο Γιώργος είναι αξιολάτρευτος, πολύ καλό παιδί, χαρισματικός και με πολύ χιούμορ. Ξέρει τι θέλει και είναι πολύ συγκεκριμένος σε αυτό που ζητά και έχει τον τρόπο να στο επικοινωνεί σωστά.

Σχέδια για το μέλλον;

Ναι, έχω κλείσει για τις «Βάκχες» στο «Σύγχρονο Θέατρο» τον Μάιο σε σκηνοθεσία Χρήστου Σουγάρη και παράλληλα ετοιμάζω μια ταινία μικρού μήκους σε σκηνοθεσία Στέφανου Κοσμίδη. Αφορά το Προσφυγικό μέσα από τα μάτια ενός ανθρώπου που ψυχικά είναι ασταθής.


Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου